Autor Tema: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe  (Pročitano 5738 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #30 poslato: 01. Decembar. 2017. / 22:46:12 »
Jel vako nesto_  zgfcx

Van mreže mesechar

  • NF clan
  • *
    • za sada bez dobrog imena
  • Brod tip: shetland  760
  • Dužina: 7,6
  • Lokacija: Marina -Savska Oaza
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #31 poslato: 01. Decembar. 2017. / 23:31:37 »
To on ubedjuje sebe.
Ja ga, za par godina, vidim na motornoj jedrilici  tfrdx
I naravno sa velikom kutijom za alat. :)


Maa ne bre Dule nije to za svakog . To samo iskusni profesionalci kao sto smo mi :)
Za to moras da imas crni pojas....u mazohizmu ;)

Van mreže cikazuba84

  • NF clan
  • *
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #32 poslato: 02. Decembar. 2017. / 07:21:07 »
Ja izabrao:
https://chicago.craigslist.org/chc/boa/6407302017.html



Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #33 poslato: 02. Decembar. 2017. / 12:31:04 »
Ja izabrao:
https://chicago.craigslist.org/chc/boa/6407302017.html


Camac kao camac izgleda dobro, lepa organizacija palube, lak izlaz na pramac ali broj sati rada motora od 1,400 je stvar koja moze malo da zabrine. Naime to je isti motor kao i moj (moj je sa Alpha nogom II generacije - stariji model od ove i upola manje radnih sati) i pitanje je sta sve mora da se radi sa motorom a sta god da je nije jeftino!!! Zamena noge bar 2,500e, zamena oba kolena na izduvu 800e, zamena pumpe za gorivo 1,000e, zamena ventila za ler gas 250e, itd.  uygjnh

Van mreže cikazuba84

  • NF clan
  • *
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #34 poslato: 02. Decembar. 2017. / 12:43:40 »
Mislim da je bolje 1400 sati u jezeru neko 14 sati u uraganu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #35 poslato: 02. Decembar. 2017. / 18:06:09 »
Jel vako nesto_  zgfcx

Po tome koju si fotku postavio vidi se da razmisljas u dobrom smeru

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #36 poslato: 02. Decembar. 2017. / 18:07:43 »

Maa ne bre Dule nije to za svakog . To samo iskusni profesionalci kao sto smo mi :)
Za to moras da imas crni pojas....u mazohizmu ;)

Crni pojas sedmi dan  :)

Van mreže Nidza

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: Bora 3
  • Dužina: 9m
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #37 poslato: 02. Decembar. 2017. / 22:49:15 »
Shodno pocetnom izboru, mozda moze nesto slicno ovome da se nadje, a polovno, tu je resena i kabina za jesen, a i voznja spolja za lepo vreme.:
http://arvor.com.au/sportsfish/755-sportsfish/

A sto se tice pravca motorna jedrilica, mozda neko prelazno resenje, da ide dovoljno brzo sa malim motorom, moze na prikolicu i putem da se vuce, u prevodu lakse drzavanje, a plus jedrenjak, mozda MacGregor 26:
http://www.macgregor26.com/index.html

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #38 poslato: 02. Decembar. 2017. / 23:05:04 »
Macgregor je najprodavaniji brod u toj klasi u Americi. Gliser sa jedrima. Sam spuštaš jarbol, kobilica se puni vodom i prazni automatski kada je to potrebno.
Ima je moj poznanik i prošle godine je vukao za Grčku. Prezadovoljan je.
A pre tri godine nije znao ni motor da upali.
Odličan izbor za lagani prelaz sa glisera na jedrenjak. :)


A ima ih i po povoljnoj ceni https://www.kupujemprodajem.com/MacGregod-26-1996-god--51429071-oglas.htm

Van mreže Mezija

  • NF - tim
  • *
    • Mezija
  • Brod tip: samogradnja
  • Dužina: 7.50
  • Lokacija: Stari Banovci
  • Osp: UMČ
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #39 poslato: 03. Decembar. 2017. / 09:09:48 »
Povoljno 1 Bitkoin :)
Mnogo bolja varijanta od glisera ako neko zeli da je koristi na moru tokom odmora.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #40 poslato: 03. Decembar. 2017. / 11:46:58 »
Хмм... знимљив је овај Macgregor, а кошта само 1 биткоин.  :)) 
Спој глисера и једрилице. Да ли је за управљање овим чамцем довољан класичан УМЧ "Б" категорије или је потребно имати дозволу за управљање једрилицама?

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #41 poslato: 03. Decembar. 2017. / 12:04:45 »
Više nego dovoljna :)

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #42 poslato: 04. Decembar. 2017. / 11:58:21 »
Ima na Youtube dosta klipova kako su ljudi modifikovali ili opremili Mcgregora 26 za različite namene:







Itd.

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #43 poslato: 04. Decembar. 2017. / 17:45:10 »
Pravi dnevni krstaš

Van mreže Bakara

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: Albin 25
  • Dužina: 8.3
  • Lokacija: Zemun
  • Marina: Stari Slep
  • Osp: UMČ
Odg: Kako izabrati pravog dnevnog krstasa za sebe
« Odgovor #44 poslato: 07. Decembar. 2017. / 18:24:26 »
Zanimljivo da koriste dosta jake vanbrodske motore? Ako je to korito kao jedrilica, pretpostavljam da ne može da izglisira i da je u režimu viših obrtaja neekonomično. E sad, verovatno da za more moraju imati viška snage?

 

NF servisi

Video

Vodostaj

Plovila članova foruma

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika