Ja sam pre nepun mesec uzeo nov Mercury F20 EH EFI. Potpuno isto izgleda kao ova 15-ica na slici s tim sto je 20 KS i ima elektro start. Dosta sam razgledao i razmatrao razne motore i opcije prilikom kupovine i slobodno mogu reci da je Mercury sa ovim modelom pokazao najvise inovativnosti, u pogledu dizajna i prilagodljivosti motora.
Za razliku od ostalih proizvodjaca stavili su rucicu za upravljanje na sredinu motora, omogucili da se moze podesavati kako po visini tako i horizontalno, levo i desno za 18 stepeni, pa se rucica moze podjednako zgodno podesiti i za levoruke i desnoruke korisnike. Smer okretanja rucice za davanje gasa se takodje podesava, s leva na desno ili obrnuto kako je kome zgodno.Menjac je na samoj rucici odmah odmah iza gasa na najzgodnijem mogucem mestu. Stop dugme je na prednjoj strani rucice gasa. Motor ima sjajan amortizer koji znacajno ublazava vibracije na samom camcu i na rucici za upravljanje sto voznju cini jos udobnijom.
Motor zustar, elektronsko ubrizgavanje mu daje osetno vecu eksplozivnost nego kod verzije sa karburatorom. Sve u svemu, sjsjan motor, ne cudi me da su ga nemci ovako lepo ocenili.
Evo jednog klipa sa Youtube gde mozete videti ovo o cemu sam govorio.