Autor Tema: Vanbrodski motori  (Pročitano 2578 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Marina: Marina Porto Carras
  • Osp: UMČ
Vanbrodski motori
« poslato: 31. Mart. 2014. / 20:05:09 »
U najnovijem broju magazina BOOTE pocela je da izlazi serija tekstova o vanbrodskim motorima: http://www.boote-magazin.de/test_technik/motoren/marktuebersicht-aussenbordmotoren/a43997.html

Tabela sa tehnickim podacima i cenama motora do 10ks: http://www.boote-magazin.de/fileadmin/user_upload/downloads/calendar/2014/Aussenborder-Spezial_light.pdf

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Marina: Marina Porto Carras
  • Osp: UMČ
Odg: Vanbrodski motori
« Odgovor #1 poslato: 11. Decembar. 2018. / 08:43:01 »
Kako u Nemačkoj važi zakon da do 15 KS ne treba dozvola, časopis BOOTE je napravio test 6 vanbrodskih motora od 15 KS. Na žalost video je na nemačkom ali nekom može biti interesantan:



PS. Video nije dostupan za gledanje van YouTube-a ali ga mozete pogledati klikom na link.

 juhgfd

Van mreže Gile

  • NF clan
  • *
  • Osp: UMČ
Odg: Vanbrodski motori
« Odgovor #2 poslato: 12. Decembar. 2018. / 00:35:44 »
Ukljuce se titlovi u player-u i moze lepo da se isprati video.  uzhgfd


Van mreže Srdjan22

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: jugoplastika GK-3
  • Dužina: 4.2m
  • Lokacija: Pancevo
  • Marina: USRN Tamis Pancevo
  • Osp: UMČ
Odg: Vanbrodski motori
« Odgovor #3 poslato: 17. Jul. 2020. / 18:59:27 »
Ja sam pre nepun mesec uzeo nov Mercury F20 EH EFI. Potpuno isto izgleda kao ova 15-ica na slici s tim sto je 20 KS i ima elektro start. Dosta sam razgledao i razmatrao razne motore i opcije prilikom kupovine i slobodno mogu reci da je Mercury sa ovim modelom pokazao najvise inovativnosti, u pogledu dizajna i prilagodljivosti motora.
Za razliku od ostalih proizvodjaca stavili su rucicu za upravljanje na sredinu motora, omogucili da se moze podesavati kako po visini tako i horizontalno, levo i desno za 18 stepeni, pa se rucica moze podjednako zgodno podesiti i za levoruke i desnoruke korisnike. Smer okretanja rucice za davanje gasa se takodje podesava, s leva na desno ili obrnuto kako je kome zgodno.Menjac je na samoj rucici odmah odmah iza gasa na najzgodnijem mogucem mestu. Stop dugme je na prednjoj strani rucice gasa. Motor ima sjajan amortizer koji znacajno ublazava vibracije na samom camcu i na rucici za upravljanje sto voznju cini jos udobnijom.
Motor zustar, elektronsko ubrizgavanje mu daje osetno vecu eksplozivnost  nego kod verzije sa karburatorom. Sve u svemu, sjsjan motor, ne cudi me da su ga nemci ovako lepo ocenili.

Evo jednog klipa sa Youtube gde mozete videti ovo o cemu sam govorio.


Van mreže Vladimir

  • NF clan
  • *
Odg: Vanbrodski motori
« Odgovor #4 poslato: 03. Decembar. 2020. / 09:38:58 »
Poštovani nautičari,
ovim putem bi želeli da Vas obavestimo da je od 01.11.2020. godine ovlašćeni zastupnik TOHATSU vanbrodskih motora na teritorije Srbije firma "Gros Inox Nautika d.o.o." iz Novog Sada.

Firma Gros Inox je imala dva vlasnika i sada na tržištu postoje dve firme Gros Inox i Gros Inox Nautika.

Gros Inox Nautika d.o.o. kao ovlašćeni zastupnik TOHATSU motora, preuzima obaveze servisiranja motora u garanciji, kao i održavanje u garantnom roku.

Za sve informacije o motorima, možete da nas kontaktirate na našem delu foruma "Gros Inox Nautika" ili :

Gros Inox Nautika d.o.o.
Petefi Šandora 106, 21000 Novi Sad
+381 65 412 45 10
+381 63 532 367
www.grosinoxnautika.rs
office@grosinoxnautika.rs

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika