Autor Tema: Camac je napokon stigao do Grcke!  (Pročitano 15448 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mirsim

  • NF clan
  • *
    • Classic
  • Brod tip: Crescent 535 Classic
  • Dužina: 5,5m
  • Lokacija: Sweden
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #75 poslato: 10. Septembar. 2018. / 11:23:15 »
Na pocetku gradske plaze u Neos Marmaras ima odlicna ”rampa” za spustanje camca sa prikolice u more. Prvih  5 metara je blagi pad u vodi a poslije je odmah dubina preko 2m u pravcu spustanja camca. Nisam bio sa svojim camcem ali sam iznajmio na jedan dan camac u Lagomandri. Evo slike ”rampe”.

Van mreže mirsim

  • NF clan
  • *
    • Classic
  • Brod tip: Crescent 535 Classic
  • Dužina: 5,5m
  • Lokacija: Sweden
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #76 poslato: 10. Septembar. 2018. / 11:24:25 »
Jos jedna slika.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #77 poslato: 17. Oktobar. 2018. / 09:33:23 »
Još jedan mali savet ili iskustvo za one koji drže čamac u Grčkoj:

Uvek ostavite određenu količinu goriva u rezervoaru! O čemu se radi, tokom sezone natočiti gorivo nije nikakav problem, kod mene u marini ima pumpa koja stalno radi i možete točiti gorivo kad god to poželite i koliko god želite ali u pred sezoni (April - Jun) i u post sezoni (Septembar - Oktobar) pumpe u marinama generalno ne rade, doduše uvek možete pozvati i neko će doći da vam napuni rezervoar ali neće biti baš oduševljen ako mu kažete da oćete neku manju količinu goriva i moguće je da imate manjih problema (da li će i kada će doći, doneće vam tu količinu u kanti, ili slično).

Dani u pred ili post sezoni mogu biti veoma lepi (ove godine je kraj Maja i početak Juna bilo kao pravo leto) a prošle godine sam se iskupao krajem Oktobra i ako nemate goriva za te manje plovidbe bićete baš u maleru!

Koliko goriva da ostavite i da li je to dobro ili ne za čamac ili rezervoar (ja uvek dolijem dodatak za očuvanje goriva) ostavljam vama na razmišljanje ali oko 1/3 do 1/2 ne bi bilo loše da imate uvek u rezervoaru jer je najgore po prelepom danu da tužno gledate sa obale jer nemate benzina da isplovite!

PS. Ovo verovatno važi i za druga mesta a ne samo za Grčku!

 juhgfd

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #78 poslato: 18. Oktobar. 2018. / 12:01:25 »
Koliko kilometara (ili milja) preplovite po Egeju?

Van mreže broker975fx

  • NF clan
  • *
    • David Veliki
  • Brod tip: mali rečni remorker
  • Dužina: 13
  • Lokacija: Zemun
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #79 poslato: 18. Oktobar. 2018. / 13:29:13 »
Kako ste prosli u ovom zadnjem nevremenu, nije bilo to nimalo naivno?

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #80 poslato: 18. Oktobar. 2018. / 14:11:19 »
@Dule: Prve godine: oko 400km; druge: 450km treće (ove godine): oko 180km. Ipak da vas ove kilometraže ne zavedu sve su to plovidbe u blizini obale i relativnoj blizini marine (10km tamo + 10km nazad i tako dvadeset puta i eto 400km). Na žalost ova godina nije bila baš sa vremenom (u periodu kada sam ja bio) stabilna pa sam ove godine relativno malo plovio.

@Broker, ja lično nisam imao problema ali bilo je zaista loše i jako promenljivo vreme tako da je do izražaja došla pozicija marine koja je zaštićena od talasa a dobrim delom od vetra mada se u marini dešavalo da pojedini konopci puknu i da dođe do manjih problema i oštećenja čamca. Čamcu u boksu do mog je bio pukao jedan konopac pa ga je vetar okrenu i sa sidrom (na pramcu) mi je malo ogrebao moj pramac (zaista beznačajno). Ljudi se povedu da u marini skoro da nema talasa pa postave tanke kanapčiće za vezivanje a zaborave da vetar zna da dune i da 10mm (i tanje) konopac neće baš da zadrži čamce od 2 i više tone!!!

Na ovom klipu se lepo vidi marina i njen položaj a da ne bi bilo zabune tu mi je smešten samo čamac a da ja (na žalost ili sreću) ne odsedam u ovom hotelu!


 juhgfd

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #81 poslato: 19. Oktobar. 2018. / 14:18:42 »
Za one koji nisu bili u ovoj regiji  evo jednog snimka kako izgledaju plaze i uvale na kojima se uglavnom sidrimo i kupamo:



 juhgfd

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #82 poslato: 24. Oktobar. 2018. / 10:26:20 »
Možda će vam biti i ovo interesantno, koliko me je koštalo održavanje i radovi na čamcu ove godine. Spisak šta mi je sve urađeno na čamcu:

- Vađenje i spuštanje čamca
- Držanje čamca na nosačima (ne mesto koje je plaćeno kroz cenu marine nego pošto ja nemam prikolicu morao sam čamac da držim na nosačima)
- Pranje čamca nakon vađenja
- konzervacija za zimu (podmazivanje, ispiranje slatkom vodom, ...)
- Pranje čamca pre spuštanja u vodu za sezonu
- poliranje čamca
- Aditivi za gorivo
- zamena impelera
- zamena svih ulja i filtera za ulje
- Zamena dihtunga Z-Noge
- Zamena zink-protektora
- popravka neke klapne (ili sličnog, nisam baš najbolje razumeo) u sistemu za hlađenje
- Jedna ruka anti- algina
- farbanje z-noge
- novi (polovan-star 1 godinu) akumulator 140Ah
- popravak par malih oštećenja na spoljnoj plastici čamca
- zamena obe sajle na motoru (za menjač i gas)
- nekoliko sitnih popravki i radova (zamena vrtilice na sidru, dotezanje mase na akumulatorima, sitni prepravak na tendi)

Ukupna cena, ruke i materijal, je bila 1,300 EUR (orijentaciono: 750 eur materijal + 550 eur ruke). Da samo napomenem da je sve radilo besprekorno i da su svi radovi bili izvedeni bez zamerki sa moje strane i da nisam imao nijedan problem cele sezone!

Možda vam se učini skupim ali znajte da znajući cene u Beogradu, u tzv. "renomiranim marinama", ovo je značajno jeftinije a što je bitnije sve je dobro odrađeno!

Još samo jedna napomena da sve ovo morate dogovoriti značajno unapred, na kraju sezone za narednu sezonu, inače u sezoni ne očekujte brz odziv servisera jer za grke vreme nije nešto oko čega se sekiraju - Ako vam kažu dolazim za 15min odmah ga pitajte koliko njemu traje tih 15min (iz iskustva od sat i po do 2 dana)!!!

 juhgfd

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika