Autor Tema: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor  (Pročitano 1785 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže boka bay

  • NF clan
  • *
    • Boka Bay
  • Brod tip: Four Vinns / Vista 238
  • Dužina: 7,50 m
  • Lokacija: Herceg Novi
Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« poslato: 31. Januar. 2017. / 10:42:20 »
Srdačan pozdrav svi forumašima,

Zamolio bih vas ako imate bilo kakvu informaciju , da li neko od vas posjeduje ili zna nekoga ko prodaje dijelove za Volvo Penta V8 unutrasnje motore, nove ili polovne ! Otiša mi je MODUL OD RAZVODNIKA PALJENJA na Volvo Penta 740      ( 7,4 Gi) i nemam ga gde ovdje nabaviti : Bio bih vam zahvalan , ukoliko imate neku informaciju od koristi /

ps. U prilogu šaljem sliku STAROGA I NOVOG modula!
Hvala / Ziveli! lkjhgfvh

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #1 poslato: 01. Februar. 2017. / 00:29:15 »
Za nove delove 064 1832 819


Za polovne  Vlada 063 80 90 310,   Nikola 063 355 705
Uglješa 063 271 888


Ja sam kod njih nabavljao delove dok sam imao takav motor.


Van mreže boka bay

  • NF clan
  • *
    • Boka Bay
  • Brod tip: Four Vinns / Vista 238
  • Dužina: 7,50 m
  • Lokacija: Herceg Novi
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #2 poslato: 01. Februar. 2017. / 06:30:46 »
Hvala veliko Dule ,

Nazvaću ih danas , ove za polovne, da vidim da li imaju / Novi modul je preko 400€ura U Hrvatskoj!
Imam jos jedno pitanje za tebe  s'obzirom da si imao ovaj motor ..kakva su iskustva / Ja sam ga već kupio, i nadam se da ću ga ugraditi za 10 dana.  Pitam za iskustva,onako generalno, jesi li bio zadovoljan , mozda nešto , na što bih trebao obratiti pažnju ? Kada sam ga kupio u Nemackoj , bio sam prezadovoljan i testirali smo ga skoro 1h na brodu od  8mt .Sa njim  sam kupio i DP 290 ...takodje sam ga redovno palio (majstor , ne ja ) ovde u H-Novome i palio je i radio super. Ovo sa modulom se moglo desiti bilo kad i bilo gde...pretpostavljam...

Hvala unapred...

Zivio,
Srdačan pozdrav !

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #3 poslato: 01. Februar. 2017. / 10:34:23 »
Odlični motori. Nije to samo moje iskustvo. Kod nas 99 posto motora strada od leda preko zime zbog loše konzervacije. Kvarovi su retki uz normalno održavanje. I ne treba ih maziti. To su motori napravljeni za opterećenja pa ih tako i treba upotrebljavati.
Redovna zamena ulja, svećica i filtera i on će biti pouzdan.
Ja nisam imao nikakav kvar 5 godina a motor je već bio star 20 godina. Dešavalo se da otkaže neki senzor.
Naročitu pažnju treba obratiti na risere. U morskoj vodi brzo propadaju. Tu se meša voda i izduvni gasovi. Ako stradaju od korozije može doći do ulaska vode u cilindre. 

Van mreže boka bay

  • NF clan
  • *
    • Boka Bay
  • Brod tip: Four Vinns / Vista 238
  • Dužina: 7,50 m
  • Lokacija: Herceg Novi
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #4 poslato: 01. Februar. 2017. / 11:38:46 »
hvala najlepše Dule,
Dragocene informacije...naime, i ako su nove gume na mojoj DP 290 Z-nozi ( pretpostavljam , da si i ti imao Duo prop) sa tim motorom, želim da ih zamenim / E sada...ovde ih prodaju u kompletu i nisu toliko skupe / Medjutim ono što me iznenadilo je da postoje isto takve gume za "Krilcima" to sam video na Ebay , a njihova funkcija je da spreče ulazak vode u " grane, tj.motor. Verovatno si pod " riser" porazumevao izduvne grane na Volvo Penti / Interesuje me da li si ti u DP-U imao "obične" gume (za osovinu i za auspuh) ili si imao ove sa protekcionim krilcima?

Čudi me da mi Nemac , koji je ovlašteni serviser Volvoa, kod koga sam kupio motor , nije ništa rekao o ovim " protekcionim" gumama, jer su na Z-nozi ,koju sam takodje kupio kod njega,  obične!!!

Hvala unapred na ljubaznosti tebi i svima koji imaju iskustvo sa DP 290 i ovim  gumama!

ps.
prva dva majstora mi se ne javljaju , treći je u Kuvajtu.Dobio sam ga na Viber.
Nadam se da ću u toku dana imati više sreće !
Srdačan pozdrav .

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #5 poslato: 01. Februar. 2017. / 21:22:18 »
"Krilca" (mi to zovemo klapna) su samo u gumama za auspuh. Bolje rešenje od obične. Postoji situacija kada stvarno može da spreči prodor vode u motor. Kada u punoj brzini naglo oduzmeš gas sa krme uvek imaš veliki povratni talas. Dok motor radi nema šanse da se voda vrati kroz auspuh u motor. Ali ako u punoj brzini motor iz nekog razloga otkaže tada ta klapna spreči prodor vode. Nadam se da sam objasnio. :)
To su gume koje spajaju riser i izduvnu cev na nozi i nalaze u motornom prostoru.
Gume (za osovinu i auspuh) koje spajaju nogu i motor nemaju klapne. One su sa spoljne strane plovila.




Van mreže boka bay

  • NF clan
  • *
    • Boka Bay
  • Brod tip: Four Vinns / Vista 238
  • Dužina: 7,50 m
  • Lokacija: Herceg Novi
Odg: Modul u razvodniku paljenja za Volvo penta V8 unutarnji motor
« Odgovor #6 poslato: 02. Februar. 2017. / 08:55:56 »

Hvala Dule ...tako sam i pretpostavljao , jer u svakom"repair kit" za DP 290 nalaze se dve gume bez"klapni" / a gde ta guma sa klapnom dolazi i imam li je ja u motoru ...iskreno...Ne znam uygjnh / MISLIM DA NEMAM / hvala ti na trudu da mi to objasniš , ali sam nov u ovome i uvek me neko zbuni sa novim predlozima. Ja sam mislio da imaju dve vrste guma sa klapnama i bez njih, upravo radi tih stvari...naglog zaustavljanja i talasa koji dolazi iza, ali sam takodje mislio da se to odnosi na brodove kojima je auspuh izveden napolje. Moj je ispod vode , pa sam računao , ako bih uzeo te dve gume sa klapnama , da bih se dodatno zaštitio...ali..moje je neiskustvo  shgfasy Biću slobodan , da te i ubuduće pitam neke stvari , vezane za ovaj motor...

Hvala i srdačan pozdrav !

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika