Dobrodošli,
Gost
. Molim vas
prijavite se
ili se
registrujte
.
28. Januar. 2021. / 12:38:37
Početna
Pomoć
Portal
Gallery
Search
Stats
Downloads
Članovi
Pogledaj spisak članova
Traži korisnike
Prijavljivanje
Registracija
Nautički forum
»
Forum
»
Održavanje i sistemi
»
Elektrika / elektronika / navigacija
»
Još jedan ......
Štampaj
Stranice:
1
[
2
]
Idi dole
Autor
Tema: Još jedan ...... (Pročitano 3625 puta)
0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.
Dule
NF tim
DIVAS
Brod tip: TY
Dužina: 13,5 m
Lokacija: Ada Ciganlija
MMSI: 279212134
Osp: Skipper 100 bt
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #15 poslato:
07. Februar. 2020. / 20:18:22 »
Citao sam negde da moze da se izbegne povecana potrosnja pri startu. U pitanju je neka elektronika ali ne mogu da se setim ...treba potraziti semu soft startera.
Sačuvana
zorter
NF tim
Zorter
Brod tip: Kabinaš
Dužina: 8,5m
Lokacija: Šabac
MMSI: 912790007
Osp: UMČ
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #16 poslato:
09. Februar. 2020. / 08:25:29 »
Ja imam utisak da ovaj inverter radi kao soft start. Po pokretanju se sijalica malo "utiša" pa onda dobije pun sjaj.
Sačuvana
Dule
NF tim
DIVAS
Brod tip: TY
Dužina: 13,5 m
Lokacija: Ada Ciganlija
MMSI: 279212134
Osp: Skipper 100 bt
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #17 poslato:
09. Februar. 2020. / 16:59:59 »
Tesko da to imainventer. Kod tebe je mozda baterija poluispraznjena i ne daje dovoljno struje. Soft start se postavlja ispred motora i sprecava veliko povecanje potrosnje pri startu. Znam da ima frizidera sa soft startom i oni nemaju taj problem.
Inverteri treba da mogu da izdrze ove pikove jer je svaki deklarisan za stalnu potrosnju ali i za povecanu potrosnju na kratko vreme. Recimo 1000W konstantno 1500 W na minut dva. Kod obicnih frizidera problem nastaje ako je inverter slab da izdrzi taj pik ili ako su baterije male i ne mogu da isporuce potrebnu struju.
Sačuvana
Dule
NF tim
DIVAS
Brod tip: TY
Dužina: 13,5 m
Lokacija: Ada Ciganlija
MMSI: 279212134
Osp: Skipper 100 bt
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #18 poslato:
09. Februar. 2020. / 17:07:40 »
Motor u kompresoru mora da savlada pritisak gasa u cevima pri startu. Zato povuce puno struje na tih par sekundi. Ako pri pokretanju nema dovoljno struje on se iskljuci pa ponovo pokrene i tako vise puta dok ne savlada taj pocetni pritisak. To nije dobro za kompresor. Bez obzira na kapacitet ako su baterije poluprazne bolje je iskljuciti frizider. Vecina nas nema invertore sa punim sinusom a sa njim bi problemi bili mnogo manji.
Sačuvana
zorter
NF tim
Zorter
Brod tip: Kabinaš
Dužina: 8,5m
Lokacija: Šabac
MMSI: 912790007
Osp: UMČ
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #19 poslato:
10. Februar. 2020. / 06:37:34 »
U pravu si. Juče sam obratio pažnju. Samo kod prvog paljenja invertera on postepeno dostiže pun napon. Nakon toga svako isključivanje frižidera i ponovni start su kao da je priključen na mrežu. Možda ni prvi start ne bi bio takav da frižider nije uključen u inverter pa je pokretanje invertera "pod opterećenjem".
Sačuvana
Dule
NF tim
DIVAS
Brod tip: TY
Dužina: 13,5 m
Lokacija: Ada Ciganlija
MMSI: 279212134
Osp: Skipper 100 bt
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #20 poslato:
10. Februar. 2020. / 22:01:14 »
Uključiš inverter pa onda potrošače. Bar ja tako radim.
Sačuvana
zorter
NF tim
Zorter
Brod tip: Kabinaš
Dužina: 8,5m
Lokacija: Šabac
MMSI: 912790007
Osp: UMČ
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #21 poslato:
11. Februar. 2020. / 06:58:34 »
Meni je u njega uključen samo frižider, za sada, i da ne bih "razvalio" utičnicu on je stalno utaknut.
Sačuvana
Dule
NF tim
DIVAS
Brod tip: TY
Dužina: 13,5 m
Lokacija: Ada Ciganlija
MMSI: 279212134
Osp: Skipper 100 bt
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #22 poslato:
12. Februar. 2020. / 21:52:42 »
Moze tako ako ne koristis generator ili struju sa obale.
Sačuvana
zorter
NF tim
Zorter
Brod tip: Kabinaš
Dužina: 8,5m
Lokacija: Šabac
MMSI: 912790007
Osp: UMČ
Odg: Još jedan ......
«
Odgovor #23 poslato:
15. Februar. 2020. / 23:29:50 »
Ja nemam ni agregat ni struju sa obale.
Sačuvana
Štampaj
Stranice:
1
[
2
]
Idi gore
Nautički forum
»
Forum
»
Održavanje i sistemi
»
Elektrika / elektronika / navigacija
»
Još jedan ......
NF servisi
Karta Dunava
Plovidbeni bilten
Karta vetrova
Vrem. prog. za pomorce
Vesselfinder
Marinetraffic
Foto albumi
Web mail
Skipper kurs
Biblioteka
Tekstovi
Ševa brodski dnevnik
Žilava ada
Plovila članova foruma
Vodostaj
Novo na forumu
Misa
-
vuk
Bayliner 2052
-
zoki novus
OpenCPN i njegova upotreb...
-
Dule
Ne ponovilo se!
-
Dule
Grejanje na brodu, kabina...
-
Dule
Punjači akumulatora
-
Dule
Dokle vise!!!
-
Dule
Nova marina u Kostolackom...
-
micko67
Novi brod
-
deda
Vremeplov
-
deda
Video
NF linkovi
Putovanja
Mali princ
Baš jako
Velvet Moon
Prodavnice i servisi
Tehnonautika
Gros Inox
Gros Inox Nautika
Beomarine
Svetionik
Isa nautika
Elko
Domaći proizvođači
Tri princeze
Tajmen
Narval
Đena Ship
InterteK
Forumi i portali
Regata reka
Portal na vodi
Plovidba info
Moja ladja
Garmin
Novine "Ribolov"
Nauticki magazin
Dunav - marine i pristani
Beograd
NK Radecki
NK Gardoš
NK Zemun
Marina 4. Juli
Marina Nautec
Marina Goga
Marina Sv. Nikola
Marina Hrabro srce
Marina Karaburma
NK Dunavac - Grocka
Apatin
Marina Apatin
Sava - marine i pristani
Beograd
Marina Navigator
Ada Ciganlija
Marina Kolorit
Marina Vidra
Prijatelji foruma