Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 6638 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #60 poslato: 03. Maj. 2018. / 19:56:11 »
@Zox, par stvari: sta ces da radis 5 NM (priblizno 10km) od obale na sred mora? Drugo za takve probleme kao prvo imas mobilni telefon i Beofeng-a. Kao trece sta ces da kupis za 300e a kazes da je tvoj motor u super stanju?

Siguran sam da je motor od 4ks sasvim dovoljan da te doveze do obale na nekom normalnom rastojanju ako ti se desi nesto nepredvidjeno jer u normalnom koriscenju tvog camca ti si uvek relativno blizu obale a posao pomocnog motora je da te skloni sa puta i doveze do najblize obale.

Ukoliko ne planiras neke specijalne avanture tebi u blizini ima uvek nekih camaca i plovila koji ce ti priteci u pomoc samo treba da imas neki od nacina da ih dozoves (truba, rakete, baklja, ...)

Kao primer pogledaj ovaj video gde covek sa 2,3hp Hondom gura jedrilicu od 23ft brzinom od 2,4 cvora (dovoljno je da odgledas samo zadnji deo videa):



 juhgfd

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #61 poslato: 03. Maj. 2018. / 20:56:47 »
Планирао сам следеће године препловити од острва Евије до острва Скијатос на плажу Кукунариес.
Оптрилике као на карти. Кренуо би најкасније у 8ч и 30м, пловио би мало око острва, испробао плаже и гледао да се до 19ч вратим назад на Евију.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Osp: UMČ
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #62 poslato: 03. Maj. 2018. / 21:28:21 »
Na tom putu ti su najudaljeniji od neke obale oko 7 km sto znaci da si sigurno u dometu mobilnih telefona, Beofeng ima domet oko 5km (verovatno) a sigurno je da tokom dana ima i dosta brodica koji tuda plove. Tomos ce te sigurno dobaciti do najblize obale zlu ne trebalo, ali ti ponesi i svetlosne i zvucne signale (rakete, baklje, trubu), pogledaj vreme za taj dan (Windy, Weather&Radar, ili slicne aplikacije) i slobodno kreci.

Jedan savet je da ne bi bilo lose da imas neku vezu sa internetom zbog provere vremenskih prilika. Za to mozes da koristis neki stari telefon kao Hot-spot ili da uzmes neki mobilni ruter.

 juhgfd

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #63 poslato: 04. Maj. 2018. / 13:06:07 »
Баш тако, најудаљенија тачка је око 7km. Имам телефон, кинеза Баофенг...
Сигналне ракете, димне кутије, односно комплетну додатну опрему за чамац продао сам са Фишерменом. Такав је био договор па морам све поново купити.

Видео сам овде на наутичком везу ка временској прогнози за поморце www.windy.com/?39.087,23.229,12. Користио сам је прошле године на мору. Одлична страница!    rfcdvb

Значи Томосаки ће бити океј. Онда јављам да га ипак не продајем.

Хвала свима на одговорима.


 juhgfd


Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #64 poslato: 04. Maj. 2018. / 16:30:56 »
Како чамац није никада бојен изнутра, сад када је извађен мотор хтео бих тај део унутрашњости освежити са  адекватним премазом.

Видео сам да се у Технонаутици може купити "Бродолукс ПУ (двокомпонентни полиуретански премаз)".

Да ли би ова боја одговарала?

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #65 poslato: 05. Maj. 2018. / 20:28:42 »
Нико нема искуство са Бродолуксом?    Ок.

Ових дана бавио сам се издувном граном. Овако је изгледала кад је демонтирана са мотора.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #66 poslato: 05. Maj. 2018. / 20:31:25 »
Механичко одстрањивање рђе.  На крају сам и механички одстрањивао заостали каменац одвијачем и малим чекићем. Невероватно колико га је било, али је уклоњен.

Јбг, кад имаш чекић -све ти личи на ексер.   :)

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #67 poslato: 05. Maj. 2018. / 20:32:49 »
Одмашћено нитро разређивачем и припремљено за бојење.

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #68 poslato: 06. Maj. 2018. / 11:03:07 »
Mnogo posla.
Da li si merio kompresiju, obradio glavu i ventile, pregledao uljnu pumpu?

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #69 poslato: 06. Maj. 2018. / 12:05:27 »
Ако си пратио тему (верујем да јеси), ово је издувна грана од претходног мотора. Други је купљен без ње и пребацујем је. Мотор је ремонтован 2013 г., а из чамца демонтиран 2015 г. и од тада стоји у гаражи. Притисак је мерен пре пар месеци и већ сам заборавио колики је тачно. Мислим да око 125PSI на сва 4 цилиндра. Могуће да у теми, у ранијим постовима има податак.

Није ми проблем овакав посао. Ове обичне ствари знам и сам урадити. Уживам и штедим новац, а реално ко би се прихватио и за коју суму новца ово радити? Вероватно нико или би цена била папрена.
Монтажа делова на мотор, убацивање у чамац, ремонт "З" ноге и др. одрадиће мајстор.

И на крају кад га будем продавао (једног дана...), појавиће се купац који ће то ценити и платити. Тако сам продао и прошли чамац. Уговорена цена на  "слепо" за Фишермена била је 5400 евра. То је око 500-600 евра мање од уложеног, али сам га користио 3 године. Кад продајем ствари -не журим, јер нигде не гори.
Чекам... Свака роба има свога купца.

Иначе, остао ми је комплетан резервни мотор до последњег вијка. Исправно све осим блока. То је тај што је пукао од неиспуштања течности за хлађење у току зиме.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #70 poslato: 07. Maj. 2018. / 13:06:49 »
Обојена издувна грана.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #71 poslato: 13. Maj. 2018. / 11:58:17 »
Стигао је остатак анода. Цена за три приказане је 7500 динара. Иначе, ове аноде нису магнезијумске, нити цинкове.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #72 poslato: 26. Maj. 2018. / 16:54:55 »
Колено (рајзер) има оштећење које сам накнадно приметио и није за даљу експлоатацију. Половних има неколико комада у САД-у и Канади, скупи су (од 100,00$-200,00$) и у сумљивом стању, а цена самог транспорта око 200,00$

Пробао сам ово решити конструисањем колена и издувне гране од прохрома у радионици која се бави између осталог и овим пословима. Цена је погођена на 250,00€. Кад сам донео узорке, коригована је на 300,00€. Ипак на крају... Сувише компликован захват те мајстор не може гарантовати да неће дођи до деформација приликом заваривања... С тога одустаје од захвата.

Како бих скратио поступак и продужавање агоније, одлучујем се за једино сигурно -ново колено и нову издувну грану.
Стару издувну, исправну огласио сам на продају.

Ово је иначе у историји најскупља нова издувна грана и колено које сам икада видео у огласима и то код 100% свих могућих продаваца.      decgfd

Цена: 1736,00€              :)

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #73 poslato: 02. Jun. 2018. / 15:01:03 »
Радови напредују. Замењен разводник паљења и индукциони калем (бобина). Разводник је био у кратком споју, а индукциони калем неисправан. Имао сам оба дела у резерви са другог мотора тако да је мајстор одмах одрадио замену.

Na mreži Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #74 poslato: 03. Jun. 2018. / 11:16:52 »
Razvodnik paljenja je sa platinama ili elektronski?

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika