Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 5012 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #90 poslato: 19. Jul. 2018. / 19:44:22 »
Звоно "З" ноге (трансом) скинуто је са чамца, припрема се за бојење и комплетну замену заптивача и семеринга. Исто тако и "З" нога коју нисам фотографисао (заборавио сам).

Трансом је океј, није оштећен галванском струјом.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #91 poslato: 19. Jul. 2018. / 19:53:09 »
Како је "З нога" укоњена проверено је у каквом стању се налази крмено зрцало.  Стање одлично!

Освежиће се бојом моторни простор Хемпеловим епокси прајмером, а затим Хемпеловим полиуретанским лаком. Захватиће се и део крмене даске где је боја оштећена.

Све што је испод лајсне (гуменог одбојника који се налази око чамца) и уврнуто је у корито или пролази кроз њега демонтира се, чисти и пре враћања убризгава заптивна маса како би целина херметички била затворена.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #92 poslato: 19. Jul. 2018. / 20:08:15 »
У доњем делу где се причвршћује за звоно "З ноге", ауспух је захватила галванска корозија. Све је било повезано на масу, али...

Одсеће се отприлике како је означено са две црвене линије, наварити нови део и обрадити како би могао налећи на трансом. Жута стрелица показује место где се појавила рупа на алуминијуму од галванске струје. Мало је ниже па се не примећује, али се види да недостаје четврти отвор кроз који пролази вијак за притезање на трансом. Растворио се... 

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #93 poslato: 20. Avgust. 2018. / 20:45:53 »
Ауспух је поправљен и изгледа као нов. Нисам га сликао јер је монтиран и не види се место где је поправљан.

Карбуратор растављен на саставне делове, иде у ултразвучну кадицу на чишћење и уграђују се сви нови делови.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #94 poslato: 20. Avgust. 2018. / 20:55:20 »
Трансом и "Z" нога растављени на саставне делове, сви делови прегледани, измењени сви заптивачи и семеринзи, гумене манџетне.  Затим све састављено, ишмирглано и обојено. Сипано ново уље. У међувремену пропелер је био на поправци. Искрзанана пера су поправљена и на крају је балансиран.

Прве две слике су пре ремонта, остале после.

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika