Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 6664 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #90 poslato: 19. Jul. 2018. / 19:44:22 »
Звоно "З" ноге (трансом) скинуто је са чамца, припрема се за бојење и комплетну замену заптивача и семеринга. Исто тако и "З" нога коју нисам фотографисао (заборавио сам).

Трансом је океј, није оштећен галванском струјом.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #91 poslato: 19. Jul. 2018. / 19:53:09 »
Како је "З нога" укоњена проверено је у каквом стању се налази крмено зрцало.  Стање одлично!

Освежиће се бојом моторни простор Хемпеловим епокси прајмером, а затим Хемпеловим полиуретанским лаком. Захватиће се и део крмене даске где је боја оштећена.

Све што је испод лајсне (гуменог одбојника који се налази око чамца) и уврнуто је у корито или пролази кроз њега демонтира се, чисти и пре враћања убризгава заптивна маса како би целина херметички била затворена.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #92 poslato: 19. Jul. 2018. / 20:08:15 »
У доњем делу где се причвршћује за звоно "З ноге", ауспух је захватила галванска корозија. Све је било повезано на масу, али...

Одсеће се отприлике како је означено са две црвене линије, наварити нови део и обрадити како би могао налећи на трансом. Жута стрелица показује место где се појавила рупа на алуминијуму од галванске струје. Мало је ниже па се не примећује, али се види да недостаје четврти отвор кроз који пролази вијак за притезање на трансом. Растворио се... 

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #93 poslato: 20. Avgust. 2018. / 20:45:53 »
Ауспух је поправљен и изгледа као нов. Нисам га сликао јер је монтиран и не види се место где је поправљан.

Карбуратор растављен на саставне делове, иде у ултразвучну кадицу на чишћење и уграђују се сви нови делови.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #94 poslato: 20. Avgust. 2018. / 20:55:20 »
Трансом и "Z" нога растављени на саставне делове, сви делови прегледани, измењени сви заптивачи и семеринзи, гумене манџетне.  Затим све састављено, ишмирглано и обојено. Сипано ново уље. У међувремену пропелер је био на поправци. Искрзанана пера су поправљена и на крају је балансиран.

Прве две слике су пре ремонта, остале после.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #95 poslato: 31. Avgust. 2018. / 13:09:32 »
Радови лагано напредују. Мотор је прорадио из првог покушаја и радио је 2 часа. Притисак уља је 4 бара и како мајстор каже -прима гас као звер.

Остају још финесе за довршавање:
-Учврстити бочно десно стакло са рамом (клима се), монтирати носач помоћног мотора. Имам прохромски са лифтом, али је проблем место за постављање -ту је бункер, тј. ваздушна комора... Видећемо...
Не функционише онај прекидач са наруквицом (Кил Свич), не функционише чок (саух) и аутомат-сензор за приказивање положаја "З" ноге на инструменту на командној табли (трим метар), јер је стигао погрешан модел за уградњу.
Требало би све бити свршено за цирка недељу дана. Биће ускоро која слика и видео запис.


Хммм... него... сада размишљам да наставим са ремонтом и одрадим га комплетно, укључујући и бојење чамца па нек` иде живот.  j1   То чисто оно... да ме приме на онај чамџијски фестивал следеће године.   :))

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #96 poslato: 05. Septembar. 2018. / 23:46:22 »
Прво паљење.



Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #97 poslato: 06. Septembar. 2018. / 10:30:29 »
У прилогу је списак утрошених делова и радова који су до сада обављени. Вероватно сам нешто и ненамерно изоставио или је обављен рад раније па нисам уписао.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #98 poslato: 14. Septembar. 2018. / 18:32:58 »
Чамац је тренутно 160km од мог места пребивалишта. Одвукао сам га пре пар дана и радови на припреми за бојење су почели.
Данас сам посетио мајстора.
Уклоњене су све битве, ограда, предњи и бочни ветробрани са рамовима, тапацирунзи, кокпит са инструмент сатовима, налепнице... Шмирглање је увелико почело.

Како сам већ описао да је претходни власник без потребе бојао горњи део чамца до бочне лајсне и при том није матирао површину, а боја је једнокомпонентна, непознатог порекла, произвођача и гули се обичним кључем. Тај слој се у потпуности уклања до желкота. Бочна лајсна се скида, полира и враћа назад, тако што ће се пре нитовања нанети слој наутичког силикона.

Бојање се ипак неће вршити Хемпеловом полиуретанском бојом како је првобитно било планирано. Купиће се сет, негде 2,5 пута скупљи.

Након консултације са мајстором, користиће се последња генерација полиуретанског, двокомпонентног премаза из програма за теретна возила и радне машине америчког произвођача из Питсбурга "PPG"
Боја је "Delfleet® Evolution".  Након бојења следи полирање. Цена боје  је (ако се не варам) око 7000 дин. Да пробамо и то чудо.

http://us.ppgrefinish.com/PPG-Refinish/Products/Commercial-Coatings/Delfleet-Evolution


Испод бочне лајсне одрадиће се само уклањање налепница и полирање, јер је све ок.

Због других обавеза поприлично сам журио (ауто пут 170km/h, магистални 110km/h) и нисам стигао начинити нити једну фотографију. Али биће следећи пут кад посетим мајстора.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #99 poslato: 15. Septembar. 2018. / 20:11:39 »
Ипак ће бити пар фотографија. Интернет је чудо!  :)

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #100 poslato: 15. Septembar. 2018. / 20:17:36 »
Бокапорта је скинута -прокишњава. Неко је лепио стакло, покидан је један затварач...  Вероватно ћу купити другу. Погледаћу цене по продавницама.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #101 poslato: 15. Septembar. 2018. / 20:22:41 »
Напоменуо сам да се скида и бочна лајсна-одбојник. Како нема да се купи одговарајућа ширине, стара се враћа назад после полирања јер је добра. Био сам у праву када сам инсистирао да се разнитује и провери стање испод ње. Пластика је одлична, али је попустила заптивна маса, те се одваја горњи од доњег дела корита. Држало се на нитнама.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #102 poslato: 15. Septembar. 2018. / 20:24:48 »
Растављено, очишћено и наноси се нова заптивна маса.

Van mreže cikazuba84

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #103 poslato: 15. Septembar. 2018. / 20:38:21 »
Imas li neku racunicu troskova za sredjivanje??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #104 poslato: 15. Septembar. 2018. / 21:06:16 »
Што се тиче куповине чамца, приколице и свих осталих даџбина око пореза, царине, превоза из иностранства итд., имаш у другој теми која говори о увозу.

А, што се тиче лове за сређивање... Још није готов ремонт. Видећемо шта каже рачун на крају.   :)

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika