Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 6680 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #120 poslato: 26. Septembar. 2018. / 21:46:13 »
Сређено и припремљено. Подлога за кабину, задња седишта, делови тенде, весла, сидра, кутије за акумулаторе, пп апарат...

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #121 poslato: 27. Septembar. 2018. / 11:14:26 »
На Интернету пронашао сам занимљиву шећер робу "Made in PRC". Аналогни обртомер са дигиталним бројачем радних сати  по популарној цени од 28,99 долара.
Поштарина за Србију -бесплатна. Размишљам ово поручити...

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #122 poslato: 27. Septembar. 2018. / 19:51:37 »
Слике од пре пола сата...

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #123 poslato: 27. Septembar. 2018. / 20:39:14 »
Бочна лајсна није мењана, јер је одлична. Радови око ње текли су овим редом.

1. Скинут је кедер,
2. разбушене су нитне,
3. хромирана лајсна пажљиво је уклоњена,
4. разбушене су преостале нитне,
5. мало је раздвојен труп (горњи од доњег дела),
6. очишћено место спајања,
7. нанета заптивна маса Сика 11фц,
8. спојен је труп,
9. постављен је први ред поп нитни,
10. хромирана лајсна је исполирана,
11. пре него је лајсна враћена нанесена је заптивна маса Сика 11фц,
12. постављен је други ред поп нитни,
13. на крају, кедер гума је очишћена и монтирана.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #124 poslato: 28. Septembar. 2018. / 10:36:28 »
Обављени радови код фарбара:

  1. демонтажа свог прохрома и ентеријера,
  2. уклањање старе једнокомпонентне боје (горњи део трупа),
  3. гитовање свих отвора и неравнина,
  4. бојење палубног дела (горњи део трупа) са 1,5kg "PPG Defleet" у три руке,
  5. полирање обојеног,
  6. монтажа прохромских делова са новим прохромским вијцима,
  7. чишћење и полирање прохрома,
  8. демонтажа прохромске лајсне,
10. чишћење трупа споља и палубе,
11. спајање трупа и палубе са Сика 11фц и поп нитнама,
12. исправљање, шмирглање и полирање лајсне,
13. монтажа лајсне са Сиком 11фц и поп нитнама,
14. уклањање старих налепница са доњег дела трупа,
15. крпљење желкота, флекирање шпица чамца и крменог дела са бојом "Мipa Akril" 0,3kg,
16. полирање доњег дела чамца,
17. уградња нове бокапорте,
18. пластификација испод кокпита,
19. чишћење и усисавање,
20. уклањање старог антиалгина,
21. монтажа рукохвата (код мердевина) за излазак из воде,
22. замена бочне фолије

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #125 poslato: 28. Septembar. 2018. / 14:25:47 »
Рукохват стари и нови. Цена је 2500 дин.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #126 poslato: 28. Septembar. 2018. / 14:30:19 »
На фотографији можете видети дизајн налепнице која ће бити залепљена около чамца. Избегавало се мноштво боја.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #127 poslato: 29. Septembar. 2018. / 18:06:22 »
Уклањање антивегетативног премаза.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #128 poslato: 29. Septembar. 2018. / 18:23:20 »
Завршно полирање.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #129 poslato: 29. Septembar. 2018. / 18:31:39 »
Недостаје још бочна налепница и регистрациона ознака.

Van mreže Gile

  • NF clan
  • *
  • Osp: UMČ
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #130 poslato: 29. Septembar. 2018. / 23:27:32 »
Camac izgleda super!!!

Interesuje me misljenje o ovom:

https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Sportska-plovila/Gliser-BAYLINER-2052-sa-kabinom-64339837-oglas.htm#photoBig

Koji je minimum snage auta za vucu ovakvog camca oko 1000kg (imam megane 3 1.6v 110ks)? Koliko ugrubo izadje remont takvog camca odnosno koliko bi trebalo
uloziti u camac kako bi znao na cemu si?

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #131 poslato: 30. Septembar. 2018. / 00:44:30 »
Чамац изгледа очувано. Треба отићи и погледати га.

Мој аутомобил је тежак 1650kg, мотор је бензински, 2.0L и 136HP и вуче овај скуп без икаквих проблема. Довукао сам га из Немачке. Иде узбрдо као и низбрдо Међутим, да би га поринуо и извукао мора бити бетонска подлога и ако је могуће са што мањим нагибом. Мало већи нагиб рампе и нема снаге да га извуче. Критичан је део док је приколица у води. Тада је њен највећи отпор. Говорим о обичном аутомобилу, а не теренском возилу. Да би без проблема вукао, порињао и извлачио треба ти управо теренац (СУВ) са мотором од минимално 2000 кубика.


Да би знао колико ће ремонт коштати, прво мораш да видиш чамац. Праву суму ћеш сазнати тек кад га купиш и откријеш све недостатке.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #132 poslato: 01. Oktobar. 2018. / 15:35:25 »
Где се могу купити прохромски, украсни вијци и платне за причвршћивање бочних тапацирунга? 

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #133 poslato: 03. Oktobar. 2018. / 22:13:43 »
Налепљена је бочна налепница и то означава крај фарбарских радова. Данас је преузет и одвучен до следеће радионице -мајстора за цераде и бимини тенде.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #134 poslato: 10. Oktobar. 2018. / 21:46:30 »
Данас сам свратио до "Aqua Тex"-а у Новом Саду. Завршена је поправка цераде и бимини тенде. Требала се мало прошити, дотерати и поставити копче на чамцу. Њихове услуге већ сам користио.
Остало је да је оперем.  Препорука за "Aqua Тex".

Следећа фаза је тапетар.

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika