Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 7340 puta)

0 člana i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #135 poslato: 11. Oktobar. 2018. / 21:57:59 »
Стигао је ГПС брзиномер из Кине. Има и дигиталних. Бесплатна достава.


https://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=SC_20181011111116&SearchText=gps+speed+meter+boat&g=y&spellcheckPrompt=&misspellText=gps+speedmeter+boat

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #136 poslato: 18. Oktobar. 2018. / 18:54:34 »
Мотор је конзервиран и испуштена је вода из система хлађења.

Свршена је још једна фаза у низу -тапацирање. Нису све облоге пресвучене, јер није било потребе. Измењани су само оштећени делови наутичке коже. Два комада сиве коже на крменом делу приближних димензија 400mm х 400mm, са обе бочне стране по два комада сиве и плаве боје приближних димензија 1000mm x 250mm и на једном седишту, доњи део 200mm x 300mm. Све је могло и упола мање, али нијансе нису идентичне, па би била асиметрија.

Цена је 300€, и чим је за чамац - јефтиније нема. Цена самог материјала по дужном метру је 15-20€.

Тапацирање је добро одрађено, а радила је фирма из Новог Сада, Темеринска 104Б. 


Следећа фаза је замена шарки на седиштима. Горње су одличне од алуминијума, а доње су зарђале, а неке и пукле.  Мењају се све, и биће од прохрома.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #137 poslato: 19. Oktobar. 2018. / 13:54:05 »
Јутрос је пристигла пошта. Наручен је обртомер преко "e-bay"-а. Cena je 28,99$

Ако неког занима:
https://www.ebay.com/itm/Boat-RPM-Meter-Tachometer-Hourmeter-0-6000-RPM-85mm-black/352362402391?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2648

Био је занимљив начин доставе Поште Србије.

Како нисам био код куће, требао је бити у сандучету извештај о приспећу пошиљке.

Међутим....

Улазим у двориште и на бетону уочавам неку кесу. Помишљам да су деца из комшилука нешто пребацила, неко смеће.

Не, нису деца, већ ретардирани поштар. Узео је пакет са техничком робом и бацио га преко капије високе више од 2,5m, директно на бетон. Идиот...

Иначе, већ годину дана има обичај пошту качити на метлице брисача ветробрана и нека слична егзотична места, а поштанско сандуче је на капији -исправно је.

Уложио сам данас писмену жалбу Пошти Србије са пропратном фото документацијом.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #138 poslato: 19. Oktobar. 2018. / 16:15:03 »
Куповина обртомера, брзиномера, као и осталих инструмената има своје разлоге. Брзиномер на притисак воде је лоше решење. С тим сам имао проблема на прошлом чамцу. Често се запушава од прљаве Дунавске воде. По некад већ после 10 минута пловидбе. Сморио сам се од подизања мотора, чачкања иглом и тако даље. Варијанта очитавања брзине путем ГПС-а решава проблем.

Иначе сама инструмент табла ми се не допада. Постоји само један ружнији модел од ове, а то је претходна генерација чамаца. Инструменти су четвртасти -још један разлог за промену.

План је следећи:

1. Демонтирати све инструменте и поклонити их мајстору. Мени не требају.
2. Куповина брзинометра, обртометра, бројача радних сати, температуре расхладне течности, притиска уља, волтметра, показивача количине горива у резервоару.
3. Пластика где се налазе инструменти ће се исећи у правоугаони облик.
4. На исечено место долази плоча од алуминијума дебљине 3mm, на којој ће бити отвори за поменуте инстрименте. Табла се причвршћује уз помоћ 6 прохромских вијака.
6. Алуминијум ће се исполирати, или залепити квалитетна трака у дизајну дрвета. То још нисам одлучио.

Како изгледа фабричка инструмент табла -погледајте на фотографији.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #139 poslato: 29. Oktobar. 2018. / 19:00:51 »
Кренуло се са модификацијом инструмент табле. Изрезана је алуминјумска плоча, урађени отвори за нове инструменте. Само се полира, нема ништа од лепљења фолије у дезену дрвета.

Преправљаће се и панел са прекидачима, тастерима. Већ сам наручио нешто делова. Тастер сирене (раван) са осветљењем (белим) у виду прстена. Ширина гумба тастера је 22mm, конектор, 10 "клик-клак" прекидача, панел за каљужну пумпу.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #140 poslato: 30. Oktobar. 2018. / 23:12:46 »
Први део преправке је одрађен. Било је "пет до дванаест" када је одлучено да плоча неће бити у боји алуминијума, већ црна. То је имало своју цену -изгребала се при монтажи, јер се није добро осушила. Мораћемо поново.  :))

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #141 poslato: 31. Oktobar. 2018. / 18:08:58 »
Инструмент табла обојена је црном акрилном бојом и у делу до предњег вертобрана ојачана алуминијумским флахом.

Поновно бојење алуминијумске плоче, уградњу панела каљужне пумпе и пар додатних прекидача, оставићу за пролеће следеће године.

Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #142 poslato: 02. Novembar. 2018. / 11:33:25 »
Резиме:

- Увоз чамца и прикључног возила из Немачке (средина октобра 2017);
- извађен бродски мотор (новембар 2017);
- прикупљање додатне документације како би се регистровао чамац и прикључно возило. Ово је био најлуђи део. (јануар 2018)
- куповина другог бродског мотора у Немачкој (јануар 2018);
- куповина свих потребних делова за ремонт (јануар - октобар 2018);
- први радови обављени су на новом мотору- велики сервис (јун 2018);
- главни механичарски радови урађени су код мајстора Маринера (јул-септембар 2018)
- сређивање и бојење трупа (септембар - октобар 2018)
- поправка цераде (октобар 2018);
- поправка тапацирунга (октобар 2018);
- монтажа тапацирунга, поправка инструмент табле и уградња инструмената, обављена код мајстора Маринера (октобар 2018)




Захвалио бих се свима који су учествовали у пројекту:

- Мајсторима Бојану и Станимиру из аутосервиса АСБ Богишић, Сомбор;
- мајстору Брки из аутоелектричарске радионице Бркић, Сомбор;
- мајстору Маринеру из сервис за бродске и ванбродске моторе, Угриновци;
- мајстору Саши и помоћницима из радионице за фарбање чамаца, Сакуле;
- радионици за израду тенди Акватекс, Нови Сад;
- предузећу за продају материјала и тапацирање Макис, Нови Сад;
- свима који су на било који начин пружили добронамеран савет и били искрена подршка.

  jhgf




Монтажа и спајање каљужне пумпе, дубинско чишћење ентеријера, антивегетативни премаз и још по нешто, остављено је за пролеће следеће године, а након тога биће отприлике овако:



 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika