Autor Tema: Tunel V korito za i protiv?  (Pročitano 3251 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže oblak

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: Narval 960
  • Dužina: 32ft
  • Lokacija: marina "Stenka"
  • Osp: UMČ
Tunel V korito za i protiv?
« poslato: 19. Oktobar. 2013. / 19:34:16 »
Vrlo cesto vlasnici raznih plasticnih glisera se odlucuju na vadjenje brodskog motora i Z pogona zbog kvara ili propadanja nekih delova sastava. Pribegava se raznim resenjima, od postavljanja jednog motora  koji se „davi“ zbog dubine V korita ili dva motora po krajevima gde je korito plice. I sam imam takvo korito i cesto razmislja da li vucem toliki sistem motora, hidro pumpi, komplikovanog odrzavanja zimi itd ili sam trebao ugraditi vanbrodski motor. Gledajuci kako se to resava na zapadu , zapazio sam proizvodjaca Penn Yan koji ima interesantno resenje koje bi moglo postati univerzalno kad su u pitanju prepravke dubokih V korita na vanbrodski motor u „bunaru“ ili brodski sa kopcom al manje snage. Sta mislite o ovom resenju?
Zvoni, kucanje ne radi

Van mreže oblak

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: Narval 960
  • Dužina: 32ft
  • Lokacija: marina "Stenka"
  • Osp: UMČ
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #1 poslato: 19. Oktobar. 2013. / 19:36:58 »
Propela je u tunelu sto , kazu poboljsava potisak. Takodje sama propela je zasticena od udaraca a brod dobija znatno manji gaz.
Zvoni, kucanje ne radi

Van mreže sale.m 79

  • NF clan
  • *
    • Gasa
  • Brod tip: Ratomir Apic
  • Dužina: 10,10
  • Lokacija: Smederevo YKPVKF
  • Osp: UMČ
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #2 poslato: 19. Oktobar. 2013. / 20:42:38 »
Interesantno resenje ali neznam koliko moze da pruzi to korito i kakvi su rezultati sa malim motorima.

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #3 poslato: 20. Oktobar. 2013. / 00:58:37 »
Lepo to ide...

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #4 poslato: 20. Oktobar. 2013. / 01:04:23 »
Ali sa ovakvim motorom išao bi bolje da ima Z nogu i duoprop.





To je isti brod.
Ali se slažem da bi sečenjem kobilice i ugradnjom tunela bilo moguće ugraditi vanbrodski motor. Moje korito je duboko V. Lepo je išao sa dva vanbrodska motora od po 50 HP. Ali potrošnja je bila velika.
Ako već planiraš prepravku korita postoji bolje rešenje da se dobiju bolje performanse i mogućnost za ugradnju vanbrodskog motora. Pratio sam par takvih prepravki na netu. I bile su ok.
Čim to nadjem poslaću ti....

Van mreže oblak

  • NF clan
  • *
  • Brod tip: Narval 960
  • Dužina: 32ft
  • Lokacija: marina "Stenka"
  • Osp: UMČ
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #5 poslato: 20. Oktobar. 2013. / 11:03:51 »
Zasad ne planiram nista mada mene i burazera uvek svrbi neka prepravka. Vidim da ima raznih resenja, ovo deluje kao naj jednostavnije. Vidim da ameri cesto odsecaju najdublji deo korita i jednostavno ga zaravnjuju "deep V with PAD", na taj nacin smanjuju potrebnu snagu i dobijaju nesto vecu brzinu.
Zvoni, kucanje ne radi

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #6 poslato: 28. Novembar. 2013. / 17:32:34 »
Ako vas svrbi pogledajte ovo...




Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Tunel V korito za i protiv?
« Odgovor #7 poslato: 28. Novembar. 2013. / 17:35:00 »
Inače, ta firma pravi ove brodove...



 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika