Autor Tema: Grand Banks '41 Heritage EU  (Pročitano 1371 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Grand Banks '41 Heritage EU
« poslato: 09. Decembar. 2013. / 23:43:41 »
IPS i Zeus pogoni na ekspres krstaricama bili su prvi talas nove "drive pod" tehnologije, drugi talas je u obliku Grand Banks '41 Heritage EU.
Zašto drugi talas? Pa, prvi talas su bile u osnovi brze "bolt-on" aplikacije, sa malim modifikacijama forme trupa i unutrašnjeg uredjenja.
Novi MB 41 Heritage EU sledeći korak u ovoj tehnologiji. Novi podvodni deo trupa po dizajnu prevazilazi legendarni Topside izgled najpozatijeg i najomiljenijeg dizajna kod trawler brodova.
Dakle, ovaj novi GB je velika stvar a još veća je da će u sledećih nekoliko godina skoro svi novi brodovi za rekreaciju prihvatiti drive pod pogonski sistem. Njegov tvorac kaže... mi znamo da je ovaj brod sa Zeus pogonom i modernim autopilotom pokretan kao helihopter u vazduhu s tim da je upravljanje mnogo lakše.
Da li Zeus i Volvo Penta IPS pokreću talas budućnosti? Apsolutno, kažu proizvodjači. I to uprkos mnogim skepticima koji tvrde da je sistem previše izložen podvodnim preprekama. To, naravno, nije tačno. Udarac u podvodnu prepreku naneće istu štetu i drive pod pogonu kao i pogonu sa Z nogom kao i klasičnom pogonu preko osovinskog voda.
Postoji još jedan element koji ovaj sistem stavlja ispred drugih. Ovo je logičan korak ka dizel električnom pogonu za rekreativna plovila. Istina, za sada je to privilegija velikih jahti ali uskoro će to biti dostupno i običnim smrtnicima jer se intezivno radi na razvoju takvog pogona. Prednosti ovog sistema su i to što je sa njim mogući potpuno nov dizajn korita broda. Drive Pod možete smestiti gde će dati najbolje performanse a sa dizel elektropogonom dobijate mogućnost da motor smestite tamo gde najmanje smeta. Zamislite šta sve dizajneri mogu da smeste u dobijenom prostoru koji je sada namenjen pogonskom sistemu i motorima. Time dobijaju svi. I dizajneri i kupci pre svega.
A sada dobro pogledajte fotke Grand Banks 41. To je stvarno nešto što bi svako poželeo.
Томас М. Трип

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Grand Banks '41 Heritage EU
« Odgovor #1 poslato: 09. Decembar. 2013. / 23:51:47 »
Grand Banks 41 Heritage EU - specifikacija:
Maksimalna dužina 46 '5 " - 14.15 m
LOA 41 '5 " - 12.62 m
LVL 37 '11 " - 11,56 m
Širina 15 '3 " - 4,65 m
Gaz: 3 '10 " .- 1,17 m
Visina  14 '1 " - 4,29 m
Visina maksimalna 21 '6 " - 6,55 m
Težina
(pola opterećenja) 37,000 lbs. 16, 783 kg.
Voda 200 američkih gals. 757 litara
Gorivo 500 američkih gals. 1.893 litara
Otpad 55 američkih gals. 208 litara

Van mreže Dule

  • NF tim
  • *
    • DIVAS
  • Brod tip: TY (u izgradnji)
  • Dužina: 13,5 m
  • Lokacija: Ada Ciganlija
  • MMSI: 279212134
  • Osp: Skipper 100 bt
Odg: Grand Banks '41 Heritage EU
« Odgovor #2 poslato: 10. Decembar. 2013. / 00:11:15 »
Ove godine je napravljen novi model sa malo produženim zadnjim delom - Grand Banks 43 Heritage EU.

http://www.grandbanks.com/images/editorialreviews/43EU_PMM_Apr2013.pdf


 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika