Autor Tema: Camac je napokon stigao do Grcke!  (Pročitano 34754 puta)

0 člana i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže neptun

  • NF clan
  • *
    • neptun22
  • Brod tip: jedrilica
  • Dužina: 7m
  • Lokacija: marina gabiano
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #90 poslato: 16. Novembar. 2019. / 23:54:48 »
Hvala za te savete, prevescu dozvolu, ona cirilicna stvarno nije odgovarajuca. Ostalo imam, a i nemam preko 7 m pa je lakse.
Videcemo iduce sezone kako ce biti. Mada ja ne verujem u neke velike promene.
Sitonija je, osim tih malih camaca koji se iznajmljuju, nauticki bas nerazvijena i to je velika prednost. Ima plovila, ali to je nista u poredjenju sa nekim juznijim mestima. Mada ce i tu sigurno da se promeni situacija.
Slabo ima carter jedrilica i motornjaka koji su obicno 90% plovila.

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Marina: Marina Porto Carras
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #91 poslato: 06. Septembar. 2021. / 11:00:07 »
Napokon posle skoro 2 godine (od 2019) ovo leto sam proveo na mom čamcu  hgbvc

Kako sam ranije kačio i slike i tekstove oko svega sada bih hteo da nešto kažem o tamnoj strani prebacivanja čamca u Grčku. Napominjem da se ovo odnosi na čamce preko 7m, registrovani u Srbiji i da ne važi (barem ne u potpunosti) za manje čamce!

Prvi problem na koji sam naleteo je registracija (produženje iste) mog čamca! Mom čamcu je u maju isticala registracija, kada sam početkom aprila započeo proceduru bio sam odmah odbijen jer je naša kapetanija zahtevala tehnički pregled čamca  dcfvb  Pored svog ubeđivanja i nuđenja različitih varijanti kako da se problem prevaziđe (kamera na licu mesta, slanje fotografija, ..., jedino što nisam mogao da ponudim je bilo da čamac donesem nazad u Beograd ili da vozim nekoga odavde da uradi pregled), jer je u to vreme još važila zabrana ulaska u Grčku kao i kretanja po Grčkoj, rečeno mi je da nađem nekoga ko bi mi uradio tehnički pregled u Grčkoj, što je takođe bio problem jer u mestu gde mi se nalazio čamac nije bilo nikoga a dolazak iz drugih mesta je bio ili onemugućen zbog COVID-a ili su mi tražili neke cifre od kojih mi nije bilo dobro! U zadnjem momentu, svega par dana pre isteka famoznih mesec dana od važenja registracije (početak juna), uspeo sam da nađem (uz pomoć prijatelja grka) firmu koja je poslala čoveka (srećom bile su ukinute zabrane putovanja u samoj grčkoj) i koji je uradio tehnički pregled i napravio o tome izveštaj. Taj izveštaj me je koštao "tričavih" 300€  uygjnh i u zadnjem momentu sam uspeo da produžim registraciju  wesdfvg

Sledeći, da ga nazovem problem mada je više birokratija, je bilo plaćanje takse (TEPAI) i osiguranja za moj čamac. To sam relativno lako završio preko kompjutera i grčkih prijatelja, jer plaćanje takse mora da bude preko grčke banke i ne može da se plati preko naših banaka! Ali to je bio manji problem i uzeo mi je samo 1 dan.

Posle toga je došao na red odlazak u 50km daleku Nea Moudania po Tranzit Log. Da bi preuzeo isti potrebno je bilo da nabavim i ponesem: potvrdu o plaćenoj taksi (TEPAI), ugovor o plaćenom osiguranju, potvrde da moj čamac nije bio u vodi u prethodnom periodu (od 2019-te) koje sam dobio od marine i parkinga gde mi je čamac bio jedno vreme. Da kažem da sam i to relativno bezbolno obavio normalno uz gubitak još jednog dana!

Najgori deo je ipak bila sama priprema čamca za sezonu (servis, antialgin, par popravki) a za to sam ja bio najveći krivac jer sam na žalost mesec dana pre polaska imao neke zdrastvene probleme koji su me omeli da najavim moj dolazak i probam da sve organizujem unapred! Na moju žalost sve te radnje i radove sam morao da organizujem tek kada sam došao u Grčku i to vreme pune sezone (polovina jula) tako da je najčešća reč koju sam čuo i na nesreću dobro naučio je bila AVRIO (u predvodu: SUTRA  zhgfvcdxs ) i to me je koštalo skoro 10 dana dogovaranja, moljenja, kukanja i previjanja!!!

Sve u svemu na pripremu mog čamca za spuštanje u vodu (kako birokratsku tako i tehničku) sam potrošio skoro 2 nedelje  uygjnh

Na moju sreću ove godine sam proveo skoro mesec i po dana u Grčkoj pa sam ipak imao dovoljno vremena da uživam na čamcu  gfvcşxc ali sva ta za*ebancija me je dosta namučila i poprilično pokolebala za naredni period  zhgfvcdxs

 juhgfd

Van mreže sceka

  • NF tim
  • *****
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS249
  • Dužina: 7,6 m
  • Lokacija: Marina GOGA
  • Marina: Marina Porto Carras
  • Osp: UMČ
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #92 poslato: 06. Septembar. 2021. / 11:15:22 »
Ajde da baš ne bude bez ijedne slike (ne bih voleo da vas smaram sa slikama!):


Van mreže Zox

  • NF clan
  • *
Odg: Camac je napokon stigao do Grcke!
« Odgovor #93 poslato: 14. Septembar. 2021. / 16:27:02 »
Svaka čast, slike su odlične. Ti bar znaš da uživaš. Ja nisam ni ove godine uspeo otići na letovanje najviše zbog poslovnih obaveza, a žela mi je bila da ponovo odvučem čamac u Grčku i zaplovim kristalno plavim Egejom.  Nadam se da ću sledeće godine uspeti i ostati bar (ako ništa drugo) pola meseca, mada su planovi 3-4 nedelje.

 

NF servisi

Plovila članova foruma

Vodostaj

Video

NF linkovi

Dunav - marine i pristani

Sava - marine i pristani

Prijatelji foruma

 
Tehnonautika